Tens cap dubte sobre el funcionament, consulta les preguntes més freqüents....
Que inclou el lloguer de la sala?
El servei que oferim des de PatuFest és el lloguer d’una sala totalment equipada per a la celebració d’esdeveniments privats. Teniu a la vostra disposició tot l’equipament que disposa la sala per a aquest fi, per més detall veieu l’apartat “equipament” de la nostra web. No inclou el servei de menjar per la festa.
Quins són els horaris del lloguer?
Tenim tres franges d’horaris disponibles, matí, tarda i tot el dia.
L’horari de matí és de 10:00 h a 15:00 h
L’horari de tarda és de 16 h: a 21:00h
L’horari de tot el dia és de 10:00 h a 21:00 h.
Quan ens obriu la sala i en feu l'entrega de claus?
L’horari de l’entrega de claus coincideix amb l’horari de lloguer contractat, al matí les claus s’entreguen a les 10:00 del matí i a la tarda a les 16:00 h.
No serà possible accedir a la sala abans de l’horari contractat, si voleu entrar més tard caldrà acordar una nova hora amb una antelació mínima de 24 h abans del dia de la festa, i suposa el cobrament d'una hora extra.
Només s’esperarà un màxim de 15 minuts a partir de l’hora acordada.
Podeu entregar les claus a una altra persona que no sigui l'organitzadora de la festa?
Les claus s’entreguen a la persona que ha fet la reserva, si voleu que s’entreguin a una altra persona, caldrà aportar prèviament una còpia del seu DNI, i aquesta persona signarà document de normes d'ús i farà el pagament que quedi pendent del lloguer.
La sala es pot visitar?
Podeu veure la sala prèvia visita concertada, us donarem una data de visita tan aviat com es pugui. La sala no es reserva si esteu pendents de fer la visita, només es reserva quan es fa el pagament de la paga i senyal.
Vull el servei de càtering
PatuFest no ofereix servei de càtering, per tant sou vosaltres (els organitzadors) els que heu de portar el menjar i la beguda per a la vostra celebració. Si voleu contractar un servei de càtering extern, heu de tenir en compte que si us porten el menjar a la sala haurà de ser dins de l’horari contractat de lloguer.
Política de cancel·lació
Si necessiteu cancel·lar la vostra reserva, podeu fer-ho amb un mínim de 15 dies d'antelació per rebre el reemborsament de l'import abonat. Si la cancel·lació es fa amb menys de 15 dies d'antelació, no es farà devolució, però podreu triar una nova data per al vostre esdeveniment, sempre que hi hagi disponibilitat. No caldrà tornar a pagar la reserva, i aquesta opció tindrà vigència durant un any des de la data de cancel·lació. En cas de cancel·lar amb menys de 7 dies d'antelació, no es tornarà l'import de la reserva i s'oferirà l'opció d'escollir una nova data. Si vols reservar novament, caldrà fer un nou pagament de la reserva.
Si vull decorar la sala com ho he de fer?
La nostra sala ja disposa d’una decoració estàndard i general, però si voleu decorar la sala, ho haureu de fer a les zones habilitades per aquest fi. La sala disposa de ganxos i altres elements per a la seva ubicació.
No es pot enganxar res a les parets que es troben pintades, consulteu on es poden col·locar el dia de la festa a l’inici d'aquesta.
Està totalment prohibit fer servir cinta doble cara a la sala (fins i tot a les zones habilitades).
L’incompliment d’aquestes condicions implicarà el pagament de 50€ en concepte de neteja/reparació.
Al local hi ha equip de música?
El local disposa d'una TV, des d'on podreu reproduir la música i el contingut que preferiu. No podeu portar equips de música, altaveus, ni micròfons vostres a la sala. L'incompliment d'aquesta condició suposa la pèrdua de la fiança dipositada.
Puc contractar el servei d'animació?
A la nostra sala no està permès contractar serveis d'animació, per tal de garantir amb el compliment de la normativa acústica.
Es pot tirar confeti?
Està totalment prohibit l’ús de qualsevol mena de confeti a la sala, sobretot si porteu pinyates assegureu-vos que no en porta. Aviseu a convidats que tampoc no en portin.
No es pot fer servir ni a l’interior de la sala ni a la zona exterior d'aquest.
Si un cop finalitzada la festa es detecten restes d'aquest, es carregarà un import de 50€ per la neteja extra que cal fer de la sala per aquest motiu.
Aforament
La sala disposa d'aforament per a 30 persones.
A quina hora acaba la festa?
La sala ha d’estar totalment buida de convidats i recollida a l’hora contractada de finalització del lloguer.
Com hem de deixar la sala un cop finalitzada la festa?
La sala s’ha de deixar escombrada, les joguines ordenades, les boles dins de la piscina, taules i cadires recollides. Us heu d'endur les bosses d'escombraries a causa de l'Ordenança municipal reguladora del servei de recollida porta a porta.
L’incompliment d’aquestes condicions implicarà el pagament de 50€ en concepte de neteja.